Comunicat de presă
Vineri, 14 decembrie 2012Au fost semnate primele contracte în cadrul proiectului „Echipamente pentru îmbunătăţirea intervenţiilor în situaţii de urgenţă”
Au fost semnate primele contracte în cadrul proiectului
„Echipamente pentru îmbunătăţirea intervenţiilor în situaţii de urgenţă”
În cursul lunii octombrie 2012 a fost finalizată principala procedură de achiziţie publică din cadrul proiectului „Echipamente pentru îmbunătăţirea intervenţiilor în situaţii de urgenţă”. Astfel, din cele 44 de echipamente licitate, au fost semnate contractele de furnizare pentru 18 ambulanţe, respectiv 4 autospeciale pentru lucrul cu apă şi spumă de capacitate mare. Contractul aferent celorlalte 22 de autospeciale, cele pentru lucrul cu apă şi spumă de capacitate mică, nu a putut fi atribuit din lipsă de oferte. În consecinţă, în 10 noiembrie 2012 a fost lansată o nouă licitaţie în vederea achiziţionării acestora, termenul de deschidere a ofertelor fiind 22 ianuarie 2013.
Conform prevederilor contractuale, primele echipamente trebuie livrate în martie 2013, iar ultimele în februarie 2014, urmând a fi date în comodat Inspectoratelor pentru Situaţii de Urgenţă ale judeţelor din Regiunea Centru.
Proiectul „Echipamente pentru îmbunătăţirea intervenţiilor în situaţii de urgenţă”, finanţat prin Programul Operaţional Regional este implementat de către Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „Centrul Transilvaniei”, ai cărei membri fondatori sunt judeţele Alba, Braşov, Covasna, Harghita, Mureş şi Sibiu. Acesta are o valoare totală de 20.356.621,20 lei, din care 15.814.763,45 lei reprezintă finanţare nerambursabilă şi o durată de implementare de 27 de luni. Programul Operaţional Regional este implementat la nivel naţional de către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Centru, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect.
PREŞEDINTE
Ovidiu DANCU
14.12.2012